Als makelaar heb jij veel taken op je bord. Ben je op zoek naar manieren om tijd te besparen, meer overzicht...
Op 02-09-2019
Groot nieuws vandaag: de nieuwe portal is live. Een gebruiksvriendelijke bestelsysteem voor partners van Zibber.
Onze uitdaging, de oplossing, de transitie, het resultaat en wat moet je echt weten over het nieuwe bestelsysteem. Je vindt het hier!
Het online landschap is de laatste jaren enorm aan verandering onderhevig. Online bestellen wordt steeds belangrijker, ook voor Zibber. Het was dan ook nodig tijd om iets aan de bestelmethode te veranderen. Het huidige systeem was gedateerd en sloot niet aan bij de wensen van de toekomst. De uitdaging in de ontwikkeling van het nieuwe systeem was om snelheid en efficiëntie naar een hoger niveau te tillen.
Samen met het ontwikkelteam en Process Officer heeft Zibber de visie vertaald naar een digitale roadmap, waarbij het ontzorgen van makelaars voorop staat. Bestellen moet vooral eenvoudig en snel zijn; geen uitgebreide handleidingen zijn nodig om een bestelling te plaatsen. Tijdens de pilotfase is nuttige feedback verzameld om het systeem verder te optimaliseren en de juiste functionaliteiten te integreren.
Uiteraard willen we de overgang naar het nieuwe systeem zo soepel mogelijk laten verlopen. Dit betekent dat we je huidige factuur- en bedrijfsgegevens overgezet hebben naar het nieuwe systeem. Ook jouw huidige voorkeuren zijn geëxporteerd naar het nieuwe systeem.
Met trots kunnen wij nu ons nieuwe bestelsysteem introduceren! Het systeem is altijd en overal beschikbaar. De overzichtelijke user-interface en intuïtieve bediening zorgen ervoor dat je zonder uitleg je weg kan vinden in het bestelsysteem. Met deze nieuwe omgeving kunnen wij je nog beter van dienst zijn.
Hieronder de belangrijke veranderingen op een rij:
Uiterlijk
Direct bij het inlogscherm zal het je opvallen dat je in een nieuwe, frisse omgeving bent. Het is nu nóg makkelijker om je weg te vinden. De belangrijkste onderdelen staan op een in het oog springende plaats.
Snelheid
Het nieuwe bestelsysteem is een stuk sneller dan het vorige. Het verbeterde menu zorgt er ook voor dat je eenvoudig en snel je bestelling kan plaatsen.
''DE BELANGRIJKSTE VERANDERINGEN?
Interface, snelheid en controle.''
Controle
Krijg gemakkelijk overzicht van je bestelling en voorkom eventuele foutieve bestellingen. Voer eenvoudig wijzigingen door en krijg een melding wanneer een actie vereist is. Wel zo handig, toch?
Ontwikkelsnelheid
We kunnen nu sneller ontwikkelingen doorvoeren waardoor we het gebruik continu kunnen optimaliseren.
Wat belangrijk is om te weten is dat oude orders niet overgezet worden naar het nieuwe bestelsysteem. Deze bestanden zal je dus nog vanuit het oude systeem moeten uploaden. Nieuwe opdrachten moeten vanaf nu in het nieuwe bestelsysteem worden geplaatst. We starten dus écht met een schone lei.
Om toegang te krijgen tot het nieuwe bestelsysteem hebben alle huidige klanten van ons een e-mail ontvangen om hun wachtwoord te herstellen. Dit nieuwe wachtwoord kun je direct gebruiken om toegang te krijgen in het nieuwe bestelsysteem. Het bestelsysteem is via de website www.zibber.nl bereikbaar en ook direct via de volgende url: portal.zibber.nl. Sla deze dus vooral op als je favoriet!
Heb je vragen of heb je de e-mail voor het wachtwoordherstel niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via support@zibber.nl of bel: 085 040 2131.
Zibber Nieuw Bestelsysteem
Onderwerp: Over Zibber
Ontvang de nieuwste blogs in je mailbox
Je schrijft je in voor blog updates en Zibber mag deze updates sturen per e-mail. Meer informatie over uitschrijven, hoe wij omgaan met privacy en hoe wij jouw privacy beschermen, lees je in onze privacyverklaring.
Ik ben Process Officer bij Zibber en houdt me bezig met het optimaliseren en opzetten van nieuwe (organisatie) processen. Daarmee ben ik de schakel tussen alle betrokken partijen.
Als makelaar heb jij veel taken op je bord. Ben je op zoek naar manieren om tijd te besparen, meer overzicht...
Op 02-09-2019